Tilaus- ja toimitusehdot

Yleistä tietoa verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Silkkivilla Oy (Y-tunnus 2182660-2), joka käyttää aputoiminimeä Lankapirtti. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveroa 24%. Lankapirtti pidättää oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin eikä vastaa verkkokaupan sivuilla olevista virheellisistä varasto- ja hintatiedoista. Värien sävyt saattavat näyttää erilaiselta tietokoneen näytöllä kuin luonnossa. Lankojen värjäyserien välillä saattaa olla pieniä sävyeroja. Lähetämme kunkin tilauksen langat yhdestä värierästä ellei toisin ole sovittu. Tilauksen yhteydessä asiakas sitoutuu noudattamaan voimassa olevia toimitusehtoja, jotka koskevat kaikkia Lankapirtin verkkokaupasta toimitettuja tuotteita.

Tilaaminen
Tuotteita voi tilata pääsääntöisesti verkkokaupan välityksellä osoitteesta www.lankapirtti.fi tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen mervi@lankapirtti.fi. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää toimivan sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Tietosuojakäytäntö
Silkkivilla Oy (Y-tunnus 2182660-2) on vastuussa tilauksen yhteydessä saamistaan henkilötiedoista sovellettavan tietosuojalain mukaisesti.

Silkkivilla Oy tarvitsee asiakkaalta tilauksen yhteydessä seuraavat henkilötiedot:
-nimen
-osoitteen
-puhelinnumeron
-sähköpostiosoitteen
-henkilötunnuksen, jos asiakas haluaa tuotteet laskulle

Henkilötiedot tallentuvat verkkokaupan tilausrekisteriin tilauksen yhteydessä. Henkilötiedot lähtevät myös tilausvahvistuksena Silkkivilla Oy:n sähköpostiin ja asiakkaan tilauksen yhteydessä ilmoittamaan sähköpostiin.

Tilauksen yhteydessä kolmansina osapuolina ovat asiakkaan oma verkkopankki ja verkkomaksupalvelun tarjoava Checkout Finland Oy. Laskulle tilatessa kolmantena osapuolena on laskuttajana toimiva Klarna Bank AB.

Silkkivilla Oy ei koskaan välitä, myy tai vaihda tietojasi markkinointitarkoituksiin kolmannelle osapuolelle. Kolmannelle osapuolelle välitettäviä tietoja käytetään vain palveluiden tarjoamiseksi asiakkaalle.

Asiakkaalla on oikeus milloin tahansa saada hallussamme olevat henkilötiedot nähtäville.

Maksutavat
Tuotteet ja niiden toimituskulut voi maksaa verkkomaksuna omassa verkkopankissa tai laskulla. Verkkomaksupalvelun tarjoaa Checkout Finland Oy. Laskutuksesta vastaa Klarna Bank AB, joka lähettää laskun asiakkaan voimassa olevaan osoitteeseen ja maksuaikaa on 14 vuorokautta. Laskun maksamista koskevissa kysymyksissä tulisi ottaa yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun https://klarna.com/fi/tuki ja tuotteita ja toimituksia koskevissa kysymyksissä verkkokauppaasi.

Toimitusaika
Postitamme tuotteita arkipäivisin. Paketti lähtee kuljetettavaksi 1-5 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Mikäli jokin tilaamistasi tuotteista on loppu tai sitä ei ole riittävästi varastossa, otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse mahdollisimman pian.

Toimitus

Posti 7,90 €
Postipaketti toimitetaan asiakkaan lähimpään Postin toimipisteeseen tai sovittuun pakettiautomaattiin. Pakettiautomaatin osoitetiedot tulee kirjoittaa tilauksen yhteydessä Lisätiedot-sarakkeeseen.

Matkahuolto 9,90 €
Matkahuollon paketti toimitetaan lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen tai sovittuun toimipisteeseen. Matkahuollon toimipisteen osoitetiedot tulee kirjoittaa Lisätiedot-sarakkeeseen, jos paketin haluaa muuhun kuin lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen.

Tuotteet voi myös noutaa yrityksen toimipisteestä sovittuna aikana.

Otathan henkilöllisyystodistuksen mukaan pakettia noudettaessa.

Kaikki yli 80 € tilaukset toimitamme ilman toimituskuluja.

Vaihto- ja palautusehdot
Kaikilla verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden palautus- ja vaihto-oikeus toimituspäivästä lukien. Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, pakkausten avaamattomia ja palautuksen hyvin pakattu. Halutessasi palauttaa tuotteen, ota yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen mervi@lankapirtti.fi. Saat tarkemmat ohjeet palautuksesta. Rahat palautamme tilillesi palautuksen vastaanoton jälkeen. Postimaksua emme palauta.

Mikäli olemme toimittaneet tilauslistasta poikkeavan tuotteen tai tuote on vahingoittunut, ilmoita siitä viipymättä osoitteeseen mervi@lankapirtti.fi. Virheellisen tuotteen voi palauttaa tai vaihtaa ilman kustannuksia. Mikäli tuote on vahingoittunut Postin kuljetuksessa, tee reklamaatio Postille. Mikäli tuote on vahingoittunut Matkahuollon kuljetuksessa, tee reklamaatio Matkahuollolle. Mikäli haluat vaihtaa virheettömän tuotteen, veloitamme uudesta lähetyksestä postikulut.